• Binnen 24 uur een reactie of advies
  • Gratis verzending boven vijfenzeventig euro
  • Kortingscode BLOOMING30 voor 30% korting!

Verzenden en retourneren

 

De verzendkosten

- Verzending binnen Nederland: E5,75 (DHL)

- Verzending binnen Nederland (bestelbedrag E75 of meer): E0,00

 

Retourneren

- Indien je (een gedeelte van) je bestelling aan ons wil retourneren zijn de kosten van de retourzending voor rekening van de klant. Retourzendingen moeten binnen 14 dagen na levering bij de klant bij ons binnen zijn, daarna kunnen wij de zending helaas niet meer accepteren. Retouren dienen via mail (hi@bloomingwoman.nl) aangemeld te worden, je krijgt dan ook direct het retouradres van ons.

Alle geretourneerde producten dienen in de originele verpakking en ongebruikt/intact bij ons aangeleverd te worden (indien er een plastic hygiëne seal of seal sticker om het product zit en deze verbroken wordt, kan het product niet meer geretourneerd worden). Hygiëne & veiligheid is voor ons enorm belangrijk, daarom zijn we heel streng op het controleren of producten gebruikt zijn. Indien wij constateren dat producten toch gebruikt zijn voordat ze geretourneerd zijn aan ons, zullen wij het desbetreffende product niet vergoeden. De klant kan er dan voor kiezen om het geweigerde product op zijn of haar eigen kosten nogmaals te laten verzenden. Iedere klant vind het prettig om een gloednieuw en schoon product te ontvangen, laten we daarom samen goed voor de producten in jouw bestelling zorgen indien je nog twijfelt of de producten wel bij jou passen. Het is namelijk enorm zonde - en slecht voor het milieu - wanneer wij geretourneerde, nieuwe producten wegens veiligheid moeten weggooien omdat ze toch getest zijn. Samples kunnen niet geretourneerd worden. 

Het is de eigen verantwoordelijkheid van de klant dat de retourzending volledig intact bij ons aankomt, gebruik daarom uitsluitend onze verzenddoos voor het retourneren van je producten en bewaar je verzendbewijs van het verzendbedrijf wat je inschakelt goed. Indien retourzendingen zoek raken bij het verzendbedrijf is het de verantwoordelijkheid van de klant om dit te regelen met dit bedrijf, en kunnen wij de artikelen helaas niet terugbetalen. Vind je het lastig om een pakket retour te sturen? Neem dan contact met ons op via info@bloomingwoman.nl, dan kunnen wij je eventueel assisteren in het aanmaken van een retourlabel. De eindverantwoordelijkheid ligt dan wel nog steeds bij de klant.

Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst door ons in behandeling genomen. We zullen de geretourneerde producten in die tijd inspecteren en het geld naar je terugstorten via de betaalmethode waarmee je bij ons hebt afgerekend. Wij zullen de kosten van alle geretourneerde producten terugbetalen. De verzendkosten naar de klant toe, en van de klant naar ons toe, komen niet in aanmerking voor een terugbetaling. Mocht je een product willen omruilen voor een ander product raden we je aan om het vervangende product zelf te bestellen om vergissingen te voorkomen.

Mocht er iets mis zijn met je levering verzoeken wij je vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via hi@bloomingwoman.nl. Heb je een verkeerd of defect product ontvangen kunnen we op die manier met je naar een passende oplossing zoeken.